Sıkça Sorulan Sorular


Soru: Şifre nasıl sıfırlanır?

Cevap: Sisteme kayıtlı olan e-postalarınız bilgi işlem tarafından size tanımlanmış olan kurumsal e-postalardır. Bu e-postalar öğrenciumaranız@ogr.kastamonu.edu.tr (1455110012@ogr.kastamonu.edu.tr) olanlardır. Bu e-postaların şifreleri ise sizin tc kimlik numaralarınızdır. Şifre sıfırlama talepleri bu adrese gitmektedir. 30 Dakika içinde bu e-posta adreslerinize gelen e-postadaki yönergelere uyarak uzaktan eğitim yönetim sisteminde kullanacağınız yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. http://outlook.office365.com adresinden sistemde kayıtlı e-postalarınıza erişebilir. Buradan e-postalarınızı okuyabilir ve e-posta gönderebilirsiniz.   

Soru: Eski dersleri(Kaydedilmiş) izlemeye çalıştığımda  yetkisiz erişim hatası alıyorum. Ne yapmalıyım?

Cevap: Kayıt altına alınmış dersleri izlemek için üst tarafta bulunan katıl butonuna tıklatarak en az bir kere canlı ders ortamına (dersin saati olsun olmasın) dahil olduktan sonra aşağıdaki recordings  kısmındaki kayıtları izleyebilirseniz. 

Soru: Öğrenim Yönetim sistemi nedir?

Cevap: Öğrenim Yönetim Sistemi uzaktan eğitim programlarına kayıtlı öğrencilerin internet üzerinden derslere erişimini sağlayan sistemin bütünüdür.

Soru: Uzaktan eğitim yöntemi ile internet üzerinden derslere erişimimiz ne şekilde olacaktır?

Cevap: Uzaktan eğitim yöntemi ile internet üzerinden derslere erişiminiz Öğrenim Yönetim Sistemi üzerinden şu üç farklı şekilde uygulanacaktır:  Ders içerikleri: Kullanıcı bilgilerinizi kullanarak her hafta ilgili ders içeriklerine ulaşabileceksiniz. Önceden kaydedilmiş video dersler: Yayına açılmalarının ardından önceden kaydedilmiş olan ders videolarına internet üzerinden ulaşabileceksiniz.  Eşzamanlı (Senkron) dersler: Öğrenciler ve dersin öğretim elemanı önceden belirlenen gün ve saatte internet üzerinden eş zamanlı olarak bir araya gelecekler ve ders işleyebileceklerdir. Bu iletişim görüntülü ve/veya sesli ve/veya yazılı olacak, bir anlamda sınıf ortamını uzaktan yaşayacaklardır. Böylece bir anlamda sınıf ortamını uzaktan yaşayacaklardır. Bu sistemde öğretim elemanı görüntülü olarak dersi anlatırken yan pencerede dersin sunumunun yayınlanması ve sözlü veya yazılı olarak soru-cevap gibi etkinliklerin yapılması mümkündür.

Soru: Uzaktan eğitimde sınavlar nasıl uygulanacak?

Cevap: Uzaktan Eğitimde, ara sınavların ve yıl sonu sınavlarının, yapılış şekli ve tarihi yüksekokul müdürlükleri veya fakülte yönetim kurulu tarafından belirlenmektedir. Ara sınav (vize) lar ve   Yıl sonu sınavları (final ve bütünlemeler) gözetmenli olarak kampüste yapılacaktır. Sınav tarihleri kesinleştiğinde Uzaktan Eğitim Merkezi nin ana sayfasında duyurulacaktır.

Soru: Bir dersten başarısız olduğumda ne olur?

Cevap: O dersi sonraki dönemlerde tekrar almanız ve başarılı olmanız gerekir.

Soru: Uzaktan eğitim ile ilgili olarak sizinle nasıl iletişim kurabilirim?

Cevap: Her türlü soru ve sorunlarınız için support@kuzem.freshdesk.com adresine e-posta gönderebilirsiniz. En kısa zamanda size cevap verilecektir.

Sisteme girişte kullanıcı adınız: Öğrenci numaranız

Şifreniz: ilk kullanımda TC Kimlik numaranızdır.

Soru: Kaçırdığım dersleri nasıl izleyebilirim?

En son değiştirme: 17 Ekim 2017, Salı, 17:25